evidence of parents’ income

Should look like that:

Това да е не фирмена бланка, ако има такава, ако не – не

Това е само примерно. Може да има вариации – по месеци и т.н. – каквото искат, за който период от време искат, а и съобразено с правилата на фирмата. Ако не искат да е и на бг и на английски, за да се спести ходене при преводач, нека е на бг . Искай да се издаде в колкото броя ти трябва – всеки с оригинален печат и подпис

УДОСТОВЕРЕНИЕ

Фирма ХХХХХХХ, издава настоящото за да удостовери, че АААААААААААА получава брутна месечна заплата в размер на 300.47 лв = $ 200.

Сумата на данъците и удръжките е 60 лв.= $40

LETTER OF CERTIFICATION

XXXXXXXXXXX issues this in order to certify that AAAAAA receives nominal monthly salary of 300.47 lv = $ 200

The amount of all taxes and deductions is 60 lv.= $40


Счетоводител:

Accountant: (signature)


Главен Директор:

General Manager: (signature)

2 responses to this post.

  1. Posted by vekster on November 7, 2007 at 2:09 pm

    gross salary също става за брутна заплата, нали? Тези данаци и отдръжки не всички финансови отдели ги пишат, не е фатално и ако ги няма в документа. Заплатата на баща ми на пример всеки месец се различава с няколко лева (според работни дни в месеца, почивки, болнични) затова ми извади доход за 12 месеца; докато пенсията на майка ми е строго фиксирана и НОИ си пишат сумата на пенсията, т’ва е. Удостоверението на баща ми го извадиха на БГ, аз го преведох на английски и размножих колкото копия ми трябват и тези документи на английски баща ми ще ги занесе в службата си за подпис и печат, така спестявам пари за превод! Ако и вие може да постъпите така добре ще е. С дохода на майка ми е малко по сложно, защото от НОИ няма да подпишат и подпечатат документ на друг език (така си мисля и сигурно не греша, нз дали има закон, който да го забранява, сайта им е толкова омешан че не ми се занимава). За всяка такава бележка искат по 2.40 лв и на мен като ми трябват към 20 малей = 48 лв и за превод най-малко 20 лв (зависи как ще се споразумея с преводача) ха ха ха яко ще се бръкна. Само не мога да разбера защо НОИ иска пари за да извади 1 скапана бележка и къде подяволите отиват тези пари, най – вероятно в някой джоб. А майка ми не донесе касова бележка че е платила такса, хмм това ме хвърля в размисъл…

    Reply

  2. Kasmetliq-na men minalata godina mi vzeha 10lv za takava belejka ot NOI-az izvadih samo edna a kopiqta prevoda4a hem mi gi prevede hem i zaveri 🙂

    Reply

Leave a Reply

