Никола

Здравей Лид,

Не съм ти чел блога цяла седмица и половина. Как я караш? Стигна ли книгата за Васкича до тебе? А почна ли да слушаш лекциите :Р

Записах Introduction to Computer Science, Philosophy: First-order logic, English 114 & Basic Drawing.

Изненада ме колко неща за компютрите не съм знаел преди. Отидох на въведението от по-високо ниво, където предполагат, че имаш някакъв опит, но ми дойде доста нанагорно. Оказа се (хуху) че опитът в компютрите не се измерва с това колко езици знаеш, а колко си добър в подхода към проблемите и идеите. Затова минах на по-ниското ниво. Няма да имам много зор да науча Джава ( на другото ниво езикът беше LISP), и ще мога да отделя повече време на подхода и начина на мислене за компютрите. Убеден съм, че това не е всичко. Интересно е как всички професори тук набялгат на това, че трябва да тренираме интуицията си. Сякаш и учебниците, които са подбирали са писани с тая идея.

Действително, принципът тук е който търси – намира. Почти никой не си седи в дорма пред учебника по цял ден. Постоянно се ходи на срещи, изложби, партита, дискусии, а капелла, театър, пишат се писма на професори, съветници, асистенти… страшна работа. Интересното е,че всички са страшно склонни да говорят и да ти помагат. Просто трябва да си измислиш проблем и въпрос и си готов :Р Много от моите съквартиранти правят Directed Studies. Апартамента бъка с книги на Платон, Сократ, учебници по латински, история на изкуството и така нататък. А библиотеките са маке си… само да ти остане време да вилнееш в тях (а то остава 🙂

Логиката ще ми позволи да взема метафизика другия срок. След това смятам да потърся курсове по източна философия. За чуждия език реших да е Руски, но мисля да го почвам догодина. Единият от съветниците ми е актьор и много ме запали по изкуството си. Сега се пробвам за групите по импровизационна комедия, но не мисля, че английския и готиността ми са достатъчно добри за тях сега 😉 Имам големи надежди по една трупа, която прави скечове и са по сценарии.

***

Аз ще лягам сега, че утре трябва да излизам рано да рисувам, а на обяд има Eastern European Party на плажа, където май ще се навъртат повечето българи тук.

Айде, до скоро

HUGZ!

Leave a Reply

