From New York: on classes, essays and elections (Havva)

опитвам се да се уверя, че идеята на критиката е да ми помогне да подобря есето си 🙂 вече получих midterm evaluations и засега се справям добре 🙂 В writing course имам Б+ но проф каза, че ако продължавам така и до края на семестъра вероятно ще имам А или А-, което е мн добре щото аз очаквах да съм по-зле. Тя каза, че досега не е имала international студент, което ми беше странно щото тя е преподавала в много голям университет( сега и е първа година в lang). Беше мн изненадана, че конструкцията на изреченията ми е мн по-добра даже от на повечето американци, но проблема ми е в изразяването на аргументите.не съм достатъчно persuasive. явно езиковата те учи да пишеш правилно граматически и до там. тук по принцип адски мн държат на структурата, на която ти ни учеше 🙂 поне от тази гледна точка ми е по-лесно и познато 🙂 дори текстовете, които четем са толкова различни. обсъждаме ги в час и всеки път пишем summaries за да ги разберем и използваме правилно в аргументите си. В Media course имам А- засега. Проф каза, че иска само да участвам повече в часовете. общо взето хубави неща беше писала. харесвало и това, че повдигам controversial issues и по някакъв начин предизвиквам останалите с мнението си и затова искала да споделям повече 🙂 хахах може би си мисли така защото не участвам достатъчно 🙂 В workshop-а повече обсъждаме политика покрай изборите и всичко и семинар fellow-а ми каза, че също се справям добре. каза ми, че мн и харесва това, че още нямам предразсъдъците на американците така, че имам по-различна гледна точка. по френски също имам А-, но честно да ти кажа не съм сигурна дали 2 семестър искам да продължа 😦 осъзнах, че не ми е толкова приятно да го изучавам. мисля, че го записах просто по навик. в ег винаги съм учила езици и като ми беше лесно си мислех, че ми е приятно… ама не всичко, което е ми е лесно и ми е интересно 😦 малко тъпо се получава, че го учих и просто така се отказвам ама като разглеждах цоурсес за 2 семестър и реших, че вместо френски ще запиша нещо друго. вече съм си харесала цоурсес и трябва да се регистрирам на 12. дано успея да се класирам 🙂 има един час, който се казва world cinema и е адски готин 🙂 олеее Lyd трябва да ти пиша за изборите тук. хората просто полудяха :))) никога не съм виждала подобно нещо.учениците просто бяха толкова заинтересовани, че не можах да повярвам. в момента, в който обявиха Обама за president и всички започнаха да викат и плачат :)) колите започнаха да бибиткат. направо си помислих, че е Нова Година 🙂 даже по време на преброяването на гласовете всички следяха резултатите и бяха мн развълнувани. след резултатите и чакахме за речта му и беше просто страхотно 🙂 всички плачеха и се прегръщаха ама аз с моя Бг манталител ест не мога да вярвам така сляпо. страхотно е, че САЩ има черен president, но хората са толкова наивни. той не може да оправи всички проблеми все пак. като казах това и реакцията беше \”You do not understand!\”/. Може би са прави, може би бг политиците така са ме разочаровали, че просто съм твърде цинична ;( както и да след това отидохме до Union Squire да празнуваме един вид и беше голяма лудница 🙂 сутринта исках да купя New York Times,ама всяка една бройка беше разпродадена 😦 исках да имам спомен от този велик момент в историята ама ще се задоволя със спомени в главата си 🙂

Leave a Reply

