H. from NYC

Вече е ясно кои часове ще вземам 2 семестър, но имам много време още да си променя мнението. Не мисля, че ще се откажа от някой. Всички изглеждат страхотно :))) Writing Course-а ми се казва Оutside The White Box. Най-вече ще обсъждаме съвременно изкуство. Имаше около 10 избора и това ми се стори най-интересно. Всъщност writing е единствения задължителен час 🙂 а за другите общо взето само ти си решаваш, защото и adviser-а не ти се бърка много много 🙂 Ще имам и Abnormal Psychology course, NYC-Visual Landscape и една лекция-Russian Cinema 🙂 По принцип всичко е семинари, но през 4-те години трябва да вземеш 2 лекции. Не мога да разбера защо :/ и се оказа, че тези лекции не били никак лесни. Не е само да слушаш лекцията, а и има discussion class. Обаче изглежда страхотно въпреки, че много време ти отнема (освен лекцията и дискусията, има и прожекция на филми два пъти седмично). Няма да обсъждаме само филми, а и комунизъм и Русия като цяло :)) регистрирах се и за един course- Imagining the world: Europe and the other, Cultural Studies. И като нещо по-леко избрах пилатес 🙂 Преди часовете спорт ще ми се отрази добре. Поне ще ме събуди, ама странното е, че дори часа по пилатес е A-F. Хахах представяш ли си да имам С по пилатес. Хмм..като се замисля няма да ми е толкова смешно тогава 🙂 Както и да е, 2 семестър ще ми е много по-натоварено, но нямам търпение 🙂 Ти май си много заета с кандидат-студентите 😦 Дано поне го оценят 🙂 Аз утре отивам на мисия да си търся under the table job, че обявите за детегледачка не се оказаха много успешни 😦 Дори получих някои доста creepy e-mail-и 😦 Пожелай ми успех 🙂

Целувки и от мен 🙂

Leave a Reply

