What’s up in Yale

Аз как я карам… хм. Дадоха ни ваканция заради деня на благодарността тази седмица и всички професори ни заръчаха да си работим по финалните проекти щото са до края на следващата седмица. 12 автопортрета по рисуване, програма, която чрез рекурсия да може да решава всички судокута, есе за философията на киберпространството по английски, задачи за упражнение по логика. Много е занимателно :Р

Тия дни си правих анализ на ученето тук

Рекурсията още не съм я изучил добре и затова много не ми върви програмата, но мисля да реша този проблем до края на седмицата. Computer Science не е само това, което съм си мислел че е (беше споменала нещо такова в някоя статия в блога си). Много от задачите изискват повече въображение от колкото човек би предположил. Мисля, че ще е трудно, но интересно приключение.

Английският семинар беше може би най-интересния ми предмет този курс. Не че не съм псувал професора докато съм дърпал целонощна за да си напиша есето за Пещерата и десетата книга на Платон, или рисърча по етиката на клонирането и ролята на интерпретацията във фотографията, та дори и за връзката между всичко това, кибер пространството и републиката на Аристотел или Макиавели, но беше интересно упражнение за това как да подходиш философски към толкова разнообразни теми, а също и да видиш как други хора са го правили.

Рисуването често е отегчително на моменти, но определено успях да разбера някои философски заключения свързани с него… мисля че ще пиша в блога затова тая зима.

Мисля че разбрах механиката на логиката, но дзена още не съм. Има един философ Grice, който мисля че ще ми помогне да го направя, но мисля да мина Алиса в страната на чудесата още веднъж дваж тая зима.

Уф. Гледала ли си видеото за “последната лекция” –> http://www.youtube.com/watch?v=ji5_MqicxSo . Линка мисля, че го видях на Додо на фейсбука.  Професора е нещо средно между Дисни и много готин пич и мисля че много ще ти хареса. Идеята, че “the walls that we hit on the way to our dreams are there to test how much we want to achieve our dreams” или нещо от сорта много ми хареса. В смисъл, мисля че започнах да разбирам за какво става въпрос.

2 responses to this post.

  1. I hope one day to be able to look at my classes in such a way 🙂

    Reply

  2. Posted by dodo on January 15, 2009 at 5:01 pm

    da gledate randy pausch last lecture. mislq che shte vi haresa

    Reply

Leave a Reply

