Росита в Jacobs

Здрасти, Лид, здравейте деца!

Аз пристигнах успешно. Имаше едно момче от СЗ да ми помага с багажа, а приемната ми баба дойде да ме вземе от гарата. Тя е много мила и наистина има планове да ми показва живота в Германия. Много е хубаво и това, че е учила в Дъблин и има чуден английски, а освен това е преподавала немски.

Иначе ориентационната седмица ме завъртя. Говоря с толкова много хора на ден. Не са кой знае какви смислени разговори, но от време на време се позадълбочаваме малко и е приятно. Кампусът не е лош, има и свестни и не толкова хора. Вчера се сблъсках с едни румънци и американки в моята група за разходката из кампуса и се бях отчаяла. Освен това и много ми се спеше и ме надуха един студен вятър и почна да не ми харесва, но днес грейна слънце и се социализирах с много хубави хора.

Има много документи за попълване и стая за украсяване, но леглото ми е толкова удобно и лаптопа толкова хубаво ми топли скута, че няма начин да стана до утре сутринта от жълто-зеления спален комплект 🙂

Много ми харесва идеята на новия блог. Мисля, че ще го следя с интерес. Идеята за физическо-химическо-билогичното обяснения на поведението винаги ме е привличала много.

Вижте снимката на випуска, която постнах днес. Това са хора от 96 страни. Наистина е много разнообразно и всеки е живял на поне 2 места за повече от 3 месеца… Всеки има с какво интересно да се похвали. (Може би не всеки, но аз при безинтересни хора не се задържам явно). Първоначално бях малко стъписана, че английският ми е много осакатял, но няколко независими момичета и бабата ми казаха, че им говоря добре без да ги питам. А днес в библиотеката един нигериец библиотекар ме занимава половин час. И започна разговора с въпроса “Are you a graduate student, because you look so confident; freshmen usually don’t do like this”, а само аз си знам колко се притеснявам като задавам глупави въпроси.

Сега ще поспя малко, защото утре почва ориентацията по департаменти. Днес беше по общежития и много се забавлявахме. Отговорниците за общежитията са семейства на докторанти и си имат малки деца, които щъкат и крещят на британски английски наоколо.

До скоро 🙂

Leave a Reply

