Как са възпитаничките на баба?

Здравей Лид!

Първо, честит рожден ден на патерици. Бях заета тия дни и забравих да ти пиша навреме.

Второ, мисля че е време за кратък report.

С Мимето получихме IPS стипендия, но съответно ни намалиха Cottey Grant-а. На мен ми го намалиха с две хиляди и сега се очертава да им плащам около 3-4 хиляди, но се надявам да ми дадат стипендия – награда за успех в края на семестъра. Дочух нещо че от Chemistry Department ще ми дадат такава награда, но още не знам със сигурност. Иначе получих и стая за лятото, и работата като counselor по време на лятната школа. От работата и стая ще спечеля около 2500. Не е много, но така ще се справя с разходите си за следващия семестър. Още повече че ще натрупам материал за резюме и есета, които ще почна да пиша през лятото. Поне така съм запланувала.

Очертава ми се да завърша семестъра с висок успех. Само по химия успехът ми е около 102% засега.

Моята професорка по химия ми каза за един хубав университет тук в Мисури – Washington University in St Louis. Искат ми 2 SAT-а отпреди Cottey и понеже се издадох че имам такива, ще им пратя. Много трудно се влиза там, ама то навсякъде ще е трудно.

Догодина за пролетната може да пътувам до Япония за една седмица. Cottey го организира, но може и да не стане. Трябва да има поне 15 желаещи. Засега сме 10, а крайният срок е утре 😦 (от следващото писмо става ясно, че всичко с ходенето в Япония е наред 🙂 )

Нищо, важното е че всичко върви по мед и масло. Даже една студентка ми подари карта за телефон и сега вече се обаждам на родителите си от стационарния. Лятото се очертава много busy, но поне няма да ми е скучно. Хората при които оставам в Невада са прекрасни и няма да ме оставят да скучая. И Phi Theta Kappa мероприятията ни вървят добре. Изпратихме над 80 паунда school supplies до girl school в Афганистан, което ме кара да се гордея, че уча в Cottey, изключително малко community, но някак си много предразположено да помага на нуждаещите се. Сега събираме книги за World Books, които подпомагат образованието в развиващите се страни. Също така правим и food and clothes drive за местния дом за жени жертви на домашно насилие. Нямаме почти седмица без проект, което е супер.

Минахме с Мимето по две нива на LEO (Leadership, Experience, Opportunity) програмата. Даже шефката на програмата ме покани да работя с нея догодина, но аз продължавам с работата си в лабораторията, така че няма да е.

За следващия семестър записах Органична Химия, Генетика, Плуване за non-swimmers, Leadership, Calculus и Beginning Джаз танци, общо 17 кредита. Все още не съм взела Humanity, а е requirement. Оставих го за последния семестър, макар моят advisor да не е много съгласен.

Всичко, с което се занимавам, ме кара да се чуствам значима. Прекрасно е да знам, че поне още една година на сбъднати мечти ми е сигурна. След Cottey не знам накъде ще ме отвее вятъра, но колкото повече трупам achievements и опит, толкова по-силно вярвам че ще успея да се трансферирам и то на добро място.

Ти как си? Нещо да споделиш?

Надявам се че съм те зарадвала с е-мейл-а си  Пиши ми, когато имаш време
.
Целувки

Живка Христова

Leave a Reply

