Как са бременските музиканти :)

Какво се случва с Мишо в Бремен (Jacobs University):

При мен….вече доста места в Европа обиколих, и особено с едни екскурзии дето правихме с Geoscience course, и Северно море обиколих вече. А да, да ти се похваля, ще правя insternship това лято!!! ^^ И даже internship-a е paid в Евро, обратно на очакванията ми, защото нямам много опит досега и успехът ми не е висок. Ta, започвам на 5ti June, internship-a e в Max-Planck Institute for Biophysical Chemistry v Göttingen, централна Германия! 🙂 Ако ми хареса, мога даже да остана и за през Август, и да не си дойда в БГ изобщо, но ще видим де. Ще съм  assistant v edna research group about “Neurotransmission, signal transduction and cell membrane potential” и много, много се вълнувам 🙂 Та може да ми дойдете на гости някой път след като малкия се роди:) Пак и вече и немския взех да го говоря задоволително добре, а испанският също не е зле и CV-то ми много хубаво стана. Как мина рождения ти ден? Btw, НИККИ ще идва тука през Август, и много се радвам и за нея! 🙂 Ах, и да, ще съм student advisor на есен, т.е. ще advise-вам новите студенти-фрешмени през Август и ще им организирам Orienation Week-а! 🙂 Поздрави на БГ! ^^

А и btw, както можеш да забележиш, internship-а ми е свързан с biochemistry and cell biology, защото това ми е новата специалност от Септември. За пореден път се оказа права, че Computer Science не е за мен, и дропнах курса още на есен, беше ужасен, а и учениците не бяха комуникативни; но пък биохимията много ми харесва. Също Geoscience и Geochemistry много ми харесват, та може и да се сменя, но ще видя де, след internship-а:)

А ето как Мишо си е намерил този стаж:


Разглеждах internship report-и на предишни ученици в моята специалност и кандидатствах за местата където те са правели техния internship. А иначе от career services center-а в Jacobs ми помогнаха да си напиша CV-то и есето/cover letter-а. Освен това имах и две препоръки от професора по биохимия и клетъчна биология, и по астрофизика. 🙂 И така, писах е-мейл на няколко места и даже електронно си кандидатствах само, не трябваше нищо по пощата да пращам. 🙂

Leave a Reply

